14 juni 2010

Är igång igen...kanske

Dagen har varit lång idag och än är den inte slut. Det började med att Leon tyckte att det var en bra dag att ta sovmorgon på, så vi stressade iväg alla tre, efter väckning, välling och påklädning. Sen fick jag sms av min kund, som ställde in, och på ett sätt var det bra, för nu hann jag verkligen ikapp med allt. Så det var skönt. Detta följdes av möte och sen hemfärd för att hämta på dagis. Jag och Leon stannade i sandlådan på vägen hem. Men det var så mycket kattskit att rensa så vi gungade lite istället innan vi gick in och lekte med dammsugaren. Sen kom pappa R med middag från Tiger och efter detta var det baddags för Leon. Jag åkte och tränade och nu är jag hemma, nyduschad och har ätit lite melon och ska nu bara försöka hålla mig vaken under andra halvlek. Funderar på om jag ska stryka Leons gardiner to-be. Men jag vet inte.

Träningen, var första passet på säkert 4 veckor. Och tungt var det, men väldigt skönt när det var klart, och förhoppningsvis kan jag köra på torsdag också.

Leon har i alla fall fått en ny vagn i helgen. Väldigt bra, lätt och framför allt praktisk att ha, speciellt om man ska ut och resa, som vi ska ;)

Den är väl fin :)

Avslutar med en liten hälsning till mapa; pinnen skulle vara där, man fäster en sak i den så den håller sig hopfälld

Inga kommentarer: