03 februari 2010

Supersize

Fyfan vilken sjuk film, har ni sett den? Supersize me, är en dokumentär om en kille som lever på endast McDonalds i 30 dagar. Helt galet!! Jag fattar inte att amerikaner (och andra självklart) inte förstår nyttan och nöjet med hemlagat!! Och såå mycket godare!! Nää, usch jag orkar inte skriva mer om det, bara att jag är glad att jag inte äter där speciellt ofta. Och jag blir lika besviken de gångerna jag är där. Det är faktiskt inte speciellt gott.

Över till mig då. Har kört dubbelpass idag, blev både afro powerdance och core. Riktigt skönt, förutom att jag sträckte ryggen på något märkligt sätt. Men det ska nog gå över med lite Eeze och mer träning. ;)

Mamma ringde ikväll också, och frågade vad lillfisen önskar sig när han fyller år. Jisses!!! Det är bara 3 veckor kvar!!!!! Varför går tiden så fort för!? Det betyder att han börjar på dagis om 3,5 veckor. Och då är man ju ingen bebis längre :(

Ska försöka hinna med att köpa skor till honom i helgen, eller nästa vecka. Beror på hur trött jag är efter helgjobbpasset.

Sen ska vi på provtagning nästa vecka också, alla 3 ska ta massa blodprover och sånt för projektet vi är med i, så nu har vi idag börjat med en matdagbok och sovdagbok för Leon (tur att den inte är för oss, sovdagboken i alla fall)
Så dags att fylla i det som saknas för dagen, sen blir det Zelda en stund innan jag somnar.

Inga kommentarer: