13 februari 2010

Skön helg

Har precis ätit frukost, Leon går omkring med en tom mugg, tränar på att dricka själv, det kan ju vara dags nu. Igår hade jag dejt med tvättstugan. Sen skulle vi kolla på film, jag tror jag såg en kvart kanske, sen sov jag gott.
Idag tänkte jag höra med R om vi kan åka till Sigtuna en sväng. Har inte varit där på bra länge, så det skulle vara trevligt. Men, ska höra med honom, och sen måste jag ju kolla om dom är hemma såklart. Annars bjuder dagen inte på så mycket spännande. En gammal kompis till R kommer hit senare ikväll. Vet inte om jag ska hitta på något annat för kvällen, vi får se helt enkelt.

Nu ska jag ta mer kaffe, sen ska jag väcka R om 1 timme, han var uppe vid 6 stackars, och kollade på Teletubbies med Leon. ;)

1 kommentar:

Sys sa...

Vad var värst för R - gå upp klockan sex eller behöva se Teletubbies? hi hi hi!!!