16 februari 2010

Pain all over!

Körde Pump igår igen, känns som ett bra sätt att avsluta måndagar på. Så idag har jag ont, inte bara träningsvärk, det känns som att jag överansträngt mig lite, kanske var dumt att köra lite på gymmet innan, men vill man att det ska ge nåt så får man väl ligga i. Annars har jag ont i käken. Har fått inflammation av alla mina nattliga aktiviteter....vilket betyder gnisslande ;) Så imorn ska jag till tandläkaren och dra ut en tand, sen ska jag göra en bettskena nästa vecka, sen hoppas jag på att det blir bra. Resten då, jo...har haft ont i bröstet till och från sen i söndags, vet inte vad det kan bero på, men blir det värre, eller inte går över får jag väl kolla upp det. Bara jag kan träna är jag nöjd.

I och med att jag tappar 4 timmar på jobbet imorn pga tandutdragning, så kommer jag jobba ett extrapass på lördag. Så helgen blir inte riktigt som jag tänkt mig, men det är väl bra att ta igen det man missar.

Och nästa vecka är det dags för kalas, Leon fyller 1 år på lördag, så det får bli shopping inför det på fredag nästa vecka, tårtor ska beställas och cheesecake ska bakas till de allergiker som vi har i familjen. Sen är den ju väldigt god också ;)

Nu blir det te och OS, med ett litet litet hopp om medalj för Ferry!

Inga kommentarer: