08 februari 2010

Pumpin´my ass off!

Jag är helt slut, både i huvud och kropp. Har jobbat nästan 50 timmar förra veckan och lördagen var inte alls kul...eller..jo på ett sätt, det var en riktig utmaning, och det kanske är det jag behöver, för att hitta tillbaka till energin på jobbet. Ni som tycker att mitt jobb är "lökigt", ska bara veta.....
Men kvällen var riktigt trevlig, hela familjen tog tåget in till stan och besökte en av R´s gamla klasskamrater från KTH. Drack mitt första glas Amarone och fler ska det bli ;) Det var riktigt gott! Men det blev sent hem, vi var inte hemma förrän strax efter 1 och stackars Leon hade hållit sig vaken hela vägen hem. Men han somnade gott sen i sin säng.

Nu har jag i alla fall tränat för dagen och idag bjöds det på Bodypump, och imorn blir det vilodag, men jag hoppas att Maria vill hänga med till gymmet på onsdag och köra en riktig genomkörare ;)
Ni som tränar, (eller har tränat) vet hur skönt det är när alla muskler är helt avslappnade efter ett pass, när dom är så tunga så man knappt orkar lyfta ett glas. Jag hoppas jag kommer kunna röra mig imorn. Benen är nog ingen fara, men överkroppen är ju inte vad den har varit, men bra blir det, så småningom:)

R har ledigt ikväll, han är hos T och är grabbig. Så jag ska bara ta en kopp te, sen blir det nog sängen för mig. Men imorn skulle det vara trevligt med lite kvällssällskap, då är det R´s tur att träna, så det är bara att titta in.

Sen ett meddelande till de som undrar vad Leon önskar sig i födelsedagspresent. Jag filar på det, ska slänga upp en lista på bloggen tänkte jag, sen kanske maila till de som inte läser den :P

Nu är vattnet klart, och RAW börjar på tv så nu ska jag sätta mig i soffan.

2 kommentarer:

Maria Flinck sa...

Kommer imornkväll runt sju åtta. Passar de damen?

Elin sa...

Det passar utmärkt ;)