15 juli 2009

Hemma en sväng...men åker igen!

Har varit i härliga dalarna i 1 vecka...tyvärr bara massa regn men nr jag är där kan jag rensa huvet och bara koncentrera mig på mitt och mig, helt underbart =) Leon har charmat alla som bara han kan och R också ;) hehe

Just nu är vi bara hemma och packar om, tvättar och sover gott i våran säng...sen bär det av mot danmark på fredag och påhälsning hos syster, Simon och gammeldansken ;) vet inte hur länge vi stannar men 1 vecka ska det väl bli i alla fall...sen ska jag försöka titta in hos M&E på vägen hem...om vi tar den vägen...

Annars då...jo just nu kämpar jag för att komma i klänningen till den 29 augusti...vill så gärna ha den igen, och jag vet att jag skulle må bra av att lyckas...så hejjarop till mig!! :D

Ska fortsätta packa nu...måste välja vilka skor som får åka med och vilket smink...viktigt viktigt :P

Inga kommentarer: