07 juli 2009

Awesome!!

Hej heej, välkommen!!
Kryssen var fantastisk!! Mycket dans, mycket glada miner och många härliga människor! Jag och M var väl uppe till halv 5 , sen väckte vi T&T..haha...dom vart sådär glada...men dom skrattade lika mycket som oss =)
Väl hemma på lördagen så var vi på grillfest hos Z men jag och Leon gick ganska tidigt. Men trevligt var det.

Sen har vi inte gjort så mycket. M var här på te igår och snackade lite skit, och nu jävlar tjejen! Nu SKA vi ut och gå! Jag mååste komma i klänningen!

Imorn bär det iväg till Djupis igen, ska se min kusins uppträdande i kyrkan, passa på att lämna en blomma till mormor, och träffa lite släkt jag inte sett på flera år....

Nästa vecka bär det av på långa semestern...vi drar till danmark och hälsar på syster och alla barnen...och dansken såklart ;) Vi ska faktiskt stanna i cpn ett par dagar också, har ju inte varit där på kanske 25 år :S sen kanske vi hälsar på M&M i malmö på hemvägen, får se hur trötta vi är på resandet ;)

Nu ska jag i alla fall packa lite och hoppas på att bror och Ludde åker med oss upp imorn, har inte träffat dom heller på väldigt länge.


Inga kommentarer: