18 juli 2009

Danish weekend

Sitter nu på vårt hotellrum i köpenhamn, har varit ute hela dagen och gått runt men absolut inte sett allt, så det blir en tur imorn också innan vi drar vidare till Esbjerg. Det har regnat lite till och från idag men vi har haft tur och suttit på caféer när skurarna har kommit =)

Helgens höjdpunkt var väl att R sprang på James Hetfield (sångaren i Metallica) i lobbyn igår kväll...men det blev inget med det, hade hoppats på att få ett foto med honom och Leon, det hade varit rätt häftigt att visa honom i framtiden...men men...de är ju i stockholm ikväll tror jag så vi får se om vi ser honom nåt mer...

Annars allt bra, livet är stabilt och jakten har börjat för att komma i klänningen...jag måste ju, annars kan det bli dyrt och tråkigt, om jag måste köpa en annan menar jag...

Så långa promenader med syster hoppas jag på när vi väl är framme =)

Dags att sova för att orka med morgondagen och dess äventyr! Gonatt mina vänner!

1 kommentar:

Maria Rehn sa...

Hoppas ni har det toppen!!! Är själv just hem kommen från magget....hör av dig när ni e hemma i Sverige igen!! Puss hälsa alla

Maria