30 juli 2009

Bloggfeber?

!!! Min syster har börjat blogga!! Det ska bli sååå skoj att kunna följa hennes liv lite närmre, så jag hoppas på täta inlägg :P

Själv har jag börjat med mina härliga morgonpromenader, har varit ute 2 dagar i rad nu före klockan 8 så fortsättning följer, jag hoppas kunna ha så pass mycket disciplin (eller hur det stavas) så jag fortsätter alla dagar. Sen ska vi sätta igång med GI igen...så på måndag kör vi och vem vet då kanske man kan bli en smalare och finare människa...

Nu väntar jag på att R ska komma hem med kissarna...Leon sover, har gjort det i 2 timmar men han är nog trött och har nog lite ont efter sprutorna igår, så lite alvedon så sover han gott och blir en glad bebis!

Nu ska jag ansa blommorna ute, dom ser förjävliga ut efter semestern, men dom lever i alla fall...so long

Inga kommentarer: