26 maj 2009

Spring all day!

Idag har en solstråle vaknat brevid mig, han har legat och pratat med sina fiskar i 1 timme och nu är vi uppe och ska senare gå på promenad i solen, det är tanken i alla fall.

Och imorn är det Vårruset, så jag och Leon ska åka in och träffa alla tjejerna på jobbet, om vädret håller i sig vill säga, regnar det så blir det inget.

Händer inte så mycket annars, träffar inte så många och jag har nästan glömt hur det var...allt det som var så bra för ett år sen är som bortblåst, men det blir väl så...har jag blivit nån annan? Eller har dom blivit förändrade...jag själv tycker att jag fortfarande är samma tjej, fast med ett bihang...haha...om man får kalla honom så ;)

Så, nu dags för frukost och sen ut i vårsolen och vattna mina blommor innan vi går ut för dagen....

Och vet ni, jag är här, mest hela tiden....

Inga kommentarer: