26 maj 2009

My day...

Nu kommer den...stormen....med regn..och åska hoppas jag....

Har gått massor idag, och lunchat med Kajsa på kondis, sen har jag köpt en present till min systerdotter som fyller år snart...hon blir 9 lilltjejen....tiden går alldeles för fort tycker jag, och snart flyttar hon och hennes lillasyster till danmark också, så då blir det till att åka dit ibland hoppas jag.
Väl hemma igen så fastnade jag hos grannen, satt och snackade lite men sen ville LEon ha mat så då gick vi upp till oss.

Jag och Leon har hunnit med att leka lite också, han har fått träna på att ligga på mage och snart så rullar han nog runt tror jag. :D
Men nu sover han, han blev så trött av allt nytt.

Tänkte gå ut på en "powerwalk" senare, men vi får se hur mycket det regnar...nu är det dags för dagens situps i alla fall...har missat några dagar nu så det är bara att köra på ordentligt nu om det ska bli några schyssta abs ;)

Inga kommentarer: