04 maj 2009

Kryssen avslutad, nya vänner?

Vet inte vad jag ska skriva om kryssen....kan man lita på nån? Vad nån säger? Såhär med facit i hand, så nej, lita aldrig på vad dina vänner säger om dina andra vänner, och för guds skull, ta tag i saker på en gång. Låt inte dina känslor ta över och låt dig inte bli ledsen, det kan sluta illa.....

En liten sammanfattning var väl det. Visst hade jag stundvis kul, men överlag var det en bortkastad helg och jag har förlorat mer än jag vunnit.

Det kändes skönt att komma hem till människor och min familj som jag älskar, och som älskar mig....



Jag tror inte att nån förstår hur blåögd jag är när jag faktiskt litar på vad ni säger, är det så svårt att förstå, är det så svårt att se att jag älskar mina vänner och bara vill deras bästa, men när jag bara får skit tillbaka så ger jag upp....

I´m hurting....give me a break...

Inga kommentarer: