13 maj 2009

Inte mycket

Nä...de e inte mycket som händer nu, är förkyld och näsan bara rinner. Har inga pengar alls så tack för att mataffären.se finns...det blev räddningen den här månaden...R har inte fått sina pengar från fsk än, så lite tajt är det.

Annars har jag och Leon flängt runt till folk i veckan, har träffat Tess och William och sen varit hos Sussi en hel dag...mycket trevligt och mysigt...

Har varit på 2 månaderskontroll med Leon också och han är en helt normal bebis =) Såklart han är!! Han e ju min! ;) Hehe

Men...det saknas nåt, jag saknar mina tjejer...va väldigt länge sen nu...men den dagen kommer, hoppas jag...snart...

Till helgen är planen att få ordning i Leons rum så det blir lite trevligt där inne och inte bara en förvaringsplats av sånt vi inte kommit på var det ska vara. Ska bara komma på var det Ska vara... ;)

Sen kommer kusin Simon nästa vecka så då ska barnen få leka ... eller ligga och dregla och stirra på varann...som små barn gör :D

Så nu ska jag vila lite framför tvn innan Leon vaknar och sen ska vi på föreningsstämma ikväll...vuxet, eller hur? :P

Inga kommentarer: