14 december 2011

Välkommen in

Det är redan onsdag nu. Här hemma har vi precis bytt av varann i sjukstugan. Leon har klaratsig, bortsett från den ögoninflammation han fått das med. Själv trodde jag att jag "mådde som jag förtjänade" i söndags, men efter att ha varit illamående både måndag och tisdag så tror jag inte det längre. Och sen igårkväll ligger R i fosterställning.
Jag har influensa. Att må illa, men det händer liksom inget mer. Känns bara utdraget och onödigt :)

Idag ska jag åka en sväng till jobbet, även fast jag tekniskt sett är ledig. Men jag känner att jag behöver det, för att dels få en bra uppdatering, och dels för att inte förlora så många timmar på fredag. Då är det planeringsdag med tillhörande julbord. Fast vi hoppar julmaten och äter fondue istället ;)

Igår var det luciafirande på dagis. Leon var pepparkaka i år igen och såklart underbart söt. bilder kommer sen, har nämligen inte kommit på hur man gör via paddan än....

Nä dags att dricka upp kaffet och sen åka till jobbet!

Lev väl!

Inga kommentarer: