15 december 2011

Kära tomten

Jag önskar mig en ny säng!! Har snittat på max4 timmars sömn de senaste veckorna, vilket tas igen i soffan på kvällen eller dagen. Och när jag väl somnat i sängen så vaknar jag med den värsta värken! Stackars mig ;)

I övrigt mår jag bra, har någorlunda återhämtat mig efter veckans sjukstuga, och imorn är det dags för planeringsdag och tillhörande afterwork. Tanken var julbord, men eftersom precis alla var emot det så bokade vi bord på Fondueboden. Ska bli spännande och jag längtar till efterrätten;,säsongens frukter i tobleronefondue. Den ni!
Annars händer det inte så mycket, sitter och väntar på att det ska bi min tur i tvättstugan. Samtidigt som jag väntar på mail från våra timmisar och hoppas att någon kan ta mitt pass den 23e så jag hinner med att förbereda den juldag som ska firas hos oss. Kan ju vara trevligt om vi kan bjuda på nånting i alla fall.

Time for coffee!!
Fridens!

Inga kommentarer: