08 december 2011

Esprit

Fick hem mitt paket från Ellos idag. Dom har ju ibland märkesrea där (som kanske många vet). Och sen svärmor köpte kläder till mig, av någon anledning ;) har jag blivit fullkomligt förälskad i detta märke. Så idag när jag kom hem från jobbet låg paketet i brevlådan. Lycklig jag!!

Imorn är sista arbetsdagen denna vecka. Jobbar mellan härliga 10-20, men sen är det helg. Fredagen hoppas jag att M kan ses en sväng, kanske till och med baka pepparkakor med mig och Leon. Det hanns helt enkelt inte med i måndags, som var planerat. Och sen hoppas jag på barnvakt på lördag då vi är bjudna på middag hos R och P. (blink blink till mamma) :)

Får se vad det blir. Nu ska jag i alla fall krama min tappra man som sitter i soffan, sen blir det nattning....av mig själv ;)

Sov sött!

Inga kommentarer: