18 januari 2011

Work work

Jag jobbar och jobbar, och mellan allt jobb sover jag för att jag inte orkar göra annat. Igår hade jag ingen lunch heller, så en smoothie i bilen on-the-go, gav inte bara migrän, utan en ond mage. Kan i och för sig bero på stressen.

Så gårdagen var inte alls bra, somnade direkt när jag kom hem från jobbet, och sov fram till idag. Och idag jobbar jag kväll, och imorn med, vilket betyder att jag missar Leons härliga kvällstid. Men jag är ledig i helgen, det är ett plus i alla fall.

Btw, min diet gör framsteg, eller jag gör kanske är mer rätt att säga. Tyvärr går det lite FÖR fort. Enligt vågen har jag tappat 5 kg på 1 vecka. Det är inte okej.  Jag hoppas det stannar av, så jag kan ta denna nedgång i ett bra tempo. Det förfinar ju slutresultatet ;)

Nu ska jag få i mig lite lunch innan jag ska rusa iväg till tåget och bege mig in mot stora staden.

See ya!

Inga kommentarer: