13 januari 2011

Work out

Har nyss kommit hem från en tur på gymmet med Maria. Kan ha varit det sämsta träningspasset vi nånsin gjort....men som jag sa till Maria, vi var ju där, och det är bättre än inte alls. Och lite blev det i alla fall.

Jag har börjat med ett program på min ifån....eller en app, som det heter. Shape-up, den räknar kalorier och jag har skrivit in mål vikt och nuvarande läge, och om jag håller detta, kombinerat med träning så bör jag gå ner lagom mycket till sommaren så alla fina klänningar passar igen :) Så nu är det bara att köra på!

På måndag är första Zumba-passet som jag tänkte få en plats till. Ska bli spännande!

Nu ska jag hoppa in i duschen och se om jag orkar pallra mig iväg i halkan till märsta för en sångstund med fina F. Det var ett tag sen kan man ju säga.

Inga kommentarer: