03 januari 2011

Jag vet inte vad jag ska säga

Har inga usäkter, jag är bara en usel bloggare.
Har haft lite mer än en veckas semester och har bara tagit det lugnt. Fått sovmorgon flera dagar, eftersom min sambo är världens bästa, och har tagit morgonpasset. Vi har åkt pulka i snön och mest bara varit.
I mellandagarna köpte vi så en julklapp till oss själva. En Xbox360 Kinect! Jäklarns vad roligt det är! För er som inte vet vad det är så är det, kort sagt, ett spel där DU är kontrollen. Du har alltså ingen handkontroll, utan måste själv röra på dig åt alla håll och kanter. Gissa om vi hade träningsvärk efter första kvällen ;)

Nyårsaftonen spenderade vi på Eds med Wahlbergsklanen, med god middag, två söta pojkar och skridskoåkning. Japp, jag har åkt skridskor för förstagången på 20 år....det ni....vad gammal jag blev helt plötsligt

Promenaden hem däremot var en riktig pers. Det hade ju snöat lite kan man säga, så vagnen fick vi lämna i bilen och låna en pulka till Leon istället. Och efter att vi kommit inte ens halvvägs på drygt 1 timme, så upptäckte vi folk på en busshållplats, och tack och lov så gick bussen, hela vägen hem. Så slutet gott!

Denna vecka börjar vi med det nya. Träningen ska uppstartas igen och jobbet ska göras minst lika bra som vanligt. Skolan är slut för den här gången och nu ska bara betygen insamlas.



Jag hoppas att A och S kommer förbi nån mer kväll innan de åker tillbaka till sitt England. Man tänker inte på det i vanliga fall, men när hon är här, så märker jag hur mycket jag faktiskt saknar henne när hon är borta. Min älskade A! Det finns bara en plats för dig!

Nu ska jag återgå till mitt arbete så jag får allt jag vill gjort innan mötet i eftermiddag.

Jag hoppas kunna bli bättre med uppdateringarna nu ;)

Inga kommentarer: