08 december 2010

Skärpning

Nä nu vet jag inte vad som hänt. Jag känner inte att jag har något vettigt alls att skriva om, vilket gör att jag faktiskt inte gör det, skriver alltså.

Jobbar och sliter, har vabbat, pluggar osv. Gamla vanliga gnatet. Var i och för sig på 30-års fest hos O i lördags, och kom inte hem förrän 4 på söndag morgon. Lite busigt, men det gick bra ändå. Och riktigt trevlig fest var det, och jag och R var ute tillsammans. Det ni! Nu var vi ju aldrig ute, på lokal alltså, men ändå. Progress!

Imorn ska jag sätta mig och skriva sista uppdraget i religionskursen. Sen är det bara muntliga kvar. Och sen är jag klar!! För den här gången i alla fall.
Detta uppdrag handlar om New Age och om Etik & Moral. Inte riktigt vad jag brinner för, eller joo...men...ääh jag vet inte. Det ska göras i vilket fall.
Sen har jag helg.

Kanske hakar på M och soldaterna m.fl på fredag, om kassan tillåter och om det är okej för R. Han ska förresten åka och utnyttja sin julklapp från förra året. Han ska åka och skjuta pistol! God Jul älskling, hoppas det blir skoj!

Annars ska jag mest bara läsa så jag kan svara på massa frågor senare i veckan.

Maria! Nästa vecka måste du slita med mig till gymmet!! Om du så ska dra ner mig så ska jag dit 1 dag i alla fall. 

Det börjar bli lite patetiskt nu, när man inte tränat på säkert 2 månader... :( Allt det man jobbat fram, är borta så det är bara att börja om på ruta 1. Men det ska gå!!

Nu ska jag kramas lite med gubben i soffan, jag har jobbat fram till typ nu så det är vi värda.

+ att jag nyss kom på att mina frukostägg till imorn har kokat 20 minuter...suck! Jag är kass...

ajja, hörs mina söta!