21 december 2010

Here´s the deal

Såhär är det. Jag har muntlig examination idag...kl.21. Förhoppningsvis har min mammiga son somnat då, så jag kan göra mitt allra bästa för att förmedla det jag lärt mig om världsreligioner, New Age och Etik & Moral.
Sen är det jobb i 2 dagar till, och sen kommer den härliga julen och med sig den bästa julklappen, 1 veckas välbehövd semester.

Jag har hunnit med att slå in några julklappar under dagarna som varit, men några är kvar och några är inte ens inköpta än. Ska dessutom hinna med att åka till T och lämna julklappar till E och N och S, och sen ut till sigtuna och lämna julklappar till gudsonen L och en liten present till min käre bror som fyller år idag!
Hur jag ska hinna innan fredag, är ett mysterium. Kanske får bli en nattlig åktur på torsdag, tillsammans med all annan stress, för allt som ska göras innan julafton.

Man kan väl säga såhär, jag ångrar att jag inte tog semester ett par dagar innan jul också. Men det får bli nästa år.

Nu ska jag återgå till min bok, ta en till naproxen mot huvudet, och sen hämta barnet på dagis i rimlig tid. Vad nu det är....

Wish me luck!

Inga kommentarer: