09 december 2010

Mitt sista uppdrag

För några timmar sen skickade jag in sista uppdraget den här pluggperioden. Det enda som återstår är ett muntligt förhör. Sen är det betygsättning och sen är jag klar. Helt underbart! Den enda nackdelen med det är nog att jag går på full tid direkt på jobbet. ;) Kan ju inte säga att det inte varit skönt att jobba halvdag varje tisdag, varit ledig varje fredag...men man måste ju dra in lite stash också.

Helgen ska spenderas hemma, Maria kommer nog på lördag och då blir det julbakning, tacos som avslutas med lite vin..för min del i alla fall ;) Hoppas ju på lite sällskap.

Imorn ska jag och chefen åka och luncha med mina forna arbetskamrater A och S. Ja, jag säger så, för att jag tror att det blir så :P
Det ska i alla fall bli såååå roligt! S har jag nog inte träffat sen Leon var typ 2 månader?? Nåt sånt. Och A försvann ju hastigt och lustigt och gick och blev sjukskriven. Inte för att hon är sjuk, utan för att det väntas tillökning! :D

NU ska jag njuta av det som är kvar av kvällen, och sen vakna upp med ett leende imorn!

Inga kommentarer: