23 augusti 2010

Vira blåtira

Idag när jag hämtade Leon på dagis möttes jag av en liten pojk, som nyss ramlat av de höga stenarna och landat med axeln och ögat på en stubbe. Lillfisen, så typiskt när det bara är 1 vecka typ kvar till fotograferingen. Men men vi hoppas att han har bra läkkött så är han fin tills dess.



Annars är det jobb på schemat imorn, 13 timmar blir det så snart måste jag gå och lägga mig om jag ska orka det. Ska dessutom åka kommunalt, vilket jag varken har lust eller råd med egentligen, men ibland måste man det. Vet inte hur jag ska fixa resten av dagen heller men det borde lösa sig med tiden om man säger så.

Så nu ska jag hjälpa R att lägga det gamla skrivbordet på hög, och sen flytta en byrå, sen blir det sova.

Sov gott alla härliga människor där ute!

Inga kommentarer: