23 augusti 2010

Host host

Sådär en dag innan jobbet börjar är hostan värre än nånsin :( har legat hela natten, väckt både R och Leon och bröstkorgen börjar bli öm. Och inga mediciner hjälper, så det är bara att härda ut, hoppas bara mina kunder inte tar illa upp när jag hostar största delen av tiden. Jag har ju ingen lust att vara sjuk första veckan efter semestern, men vi får se. Ska köra bil på jobbet imorn och det känns sådär när hostan stör allt, helt okontrollerbart. Och dessutom ska jag köra i stan, vilket inte är riktigt min grej....så vi får se hur det går, om jag kvaddar jobb-bilen första dagen :P

Leon har sin sista inskolningsdag idag, han är så duktig. Han var lite ledsen när jag gick idag, men han är min modiga soldat, så det kommer gå superbra. Själv ska jag göra mig lite kaffe och sen får vi se om jag åker och köper ett skrivbord. Får se om M hakar på, om hon inte jobbar förstås.

Inga kommentarer: