10 december 2012

Okej

Helgen har gått väldigt fort, trots en risig förkylning som vägrar ge med sig. Köket börjar likna ett kök och på torsdag kommer alla nya vitvaror så då kan vi börja laga riktig mat igen :)
Annars är det bra, och kallt. Sitter på tåget, som tack och lov går igen. Hoppas det går ikväll också när jag ska hem.

Funderar lite på hur nästa år ska bli, vilka som kommer finnas där och vilka som sakteliga försvinner. För så är det nog, och tyvärr har de flesta redan gjort det. När jag behövde dom som mest fanns ingen där. Och jag vet inte om jag orkar finnas där när jag sen behövs. Men så är det kanske, folk kommer och går in och ur ens liv. Och jag trodde faktiskt det var annorlunda, men jag hade väl fel.

Nu är det i alla fall bara 9 dagar kvar tills bästis kommer, och 15 dagar kvar tills jag är långledig. Och som jag längtar! Hoppas vi får behålla snön bara :)

Dags att höja ljudet i lurarna och njuta en stund till.



Inga kommentarer: