05 december 2012

Hoppas den kom för att stanna

Det finns 2 ställen som jag framför allt bloggar från nu, det ena är jobbet och det andra är där jag är nu, badkaret. Vet inte varför men det känns nästan som att jag pratar med nån ;) haha jag vet, jag är knäpp.
Var ju ett tag sen jag skrev och har det hänt något tro? Jo vi var och firade bror i lördags, något tidigt, men det var trevligt. Sen åkte vi förbi bryggan så jag fick sjunga av mig lite.
Sen har vår hantverkare varit här hela helgen och hjälpt oss med köket, och än är det inte klart så vi får jobba kommande helg också.
Men just nu är jag inte mycket till stark. Har nåt i kroppen som gör att det värker, överallt. Hostar och snorar och är allmänt svag, men det går nog över det med hoppas jag.
Och idag kom den äntligen, vintern! Med buller och bång kom allt på en gång. Var ute en stund på eftermiddagen med Leon, och jag önskar att jag hade orkat mer, men en annan dag blir det lek i snön, det lovar jag.
Nä dags att njuta lite då, när jag ändå ligger här.
Puss och kram mina hjärtan!









Inga kommentarer: