01 juli 2010

Första

Idag är första lediga dagen av 2 och 1/2. Och såklart så gömde sig solen bakom tunga moln. Men men, då får jag lite gjort i alla fall. Har vikt all tvätt, vilket var rätt mycket, eller mer än vanligt i alla fall. Senare ska jag ringa till barnläkaren och boka en ny tid till Leon. Jag känner att jag vill ha ett 2:a utlåtande på hans astma. Sen ska jag åka och reklamera mina ballerina som gått sönder efter 3 veckor, inte okej! Efter det blir det laga lasagne och hämta Leon tidigt på dagis.

Igår invigde han sin lilla pool på balkongen, men det roligaste var nog att skvätta vatten på katterna och ner till grannen ;)

Sen ska jag ringa campingen på öland och se om vi måste boka plats eller inte.

Efter det hoppas jag på myskväll, kanske en sväng till gymmet också. Och så hoppas jag att sys ringer och berättar hur dagen har gått!

Hoppas ni har en bra dag där ute!

Inga kommentarer: