16 juli 2010

Arvet och Djupis

Sitter på jobbet och gör det sista innan jag tar helg. Veckan har varit väldigt händelsefattig, men framför allt varm. Tror vi har haft 28 grader i lägeheten varje natt hela veckan. Det är svårt att sova då och man blir ganska mosig hela dagarna då.
Leon har gått på sommardagis den här veckan, och det har funkat jättebra. Mina kära föräldrar har ställt upp och hämtat honom varje dag och igår åkte de upp till dalarna med honom. Så gårdagskvällen blev barnfri, med film på hög volym och massa god frukt som tilltugg. Shutter Island blev det. En riktigt bra film enligt mina åsikter, absolut sevärd och inte alls lika läskig som jag trodde den skulle vara.

Idag åker jag och R upp till dalarna. Vi jobbar halvdag båda två, så det blir bara hem och äta lunch och packa det sista innan vi åker upp. Den här helgen hoppas jag att vi kan åka och bada på Sandnäsudden. Har inte varit där sen jag var tonåring. Annars hoppas jag kunna träffa både min moster och min morfar medan vi är där. Och sen hoppas vi på massa sol och kanske lite fiske också.

Sen är det bara 1 vecka kvar...52 timmars arbete...sen är det semester!!!! Så på söndag natt drar vi till öland och hoppas på 1 veckas sol och bad!

Men nu ska jag fixa lite pärmar så jag kommer hem nån gång!
Ha det bäst i helgen!!

Inga kommentarer: