04 maj 2014

Dop!

Igår blev prinsessan döpt. En något kall dag men ändå mysigt blev det. Massor hade jag bakat och populärast var nog mina cupcakes med små söta skor på.
Och huvudpersonen skötte sig exemplariskt...såklart :) Prästen kom till och med av sig när hon möttes av ett stort leende innan hon skulle få vatten på huvudet. Och Gudmor M skötte sig ännu bättre, trots nervositeten, så var hon perfekt...såklart! <3 p="">
Och en hel del presenter blev det, massa fina grejer vi kommer få användning för både nu och i framtiden. Tusen tack alla som var där, och även ni som inte var där men ändå haft oss i tanken.

Nu har liksom luften gått ur mig efter en vecka av stress, så nu när deklarationen är inskickad och klar ska jag bara sätta mig i soffan en stund innan jag intar liggläge i sängen. Imorn är en kort dagisdag så det blir till att vara effektiv på förmiddagen, för efter lunch blir det till att hänga med barnen. Så härligt!
  

Inga kommentarer: