12 mars 2014

Jag lever!

Joda det gör jag, och för er som har missat så är jag nu mamma till en fantastisk liten tös vid namn Carolina. Hon är  en tjejversion av sin bror kan man väl säga, helt otroligt vad lika barn kan vara.

Så just nu spenderas dagarna med promenader och bebismys. Älskar, (just nu) att vara mammaledig. Vädret är härligt och barnet likaså.
Leon har 2 veckor kvar att gå heltid på förskolan, sen får han bara gå 15 timmar i veckan, för min kommun tror tydligen att barn mår bäst av att titta på mamma som matar bebis, istället för att gå med sina kompisar på förskolan. Men men det är så det är, så vi får göra det bästa av situationen.

Idag har jag fått hem mina nya löparskor och jag älskar dom redan! Nike Lunarglide5. Svarta med leopardmönster och rosa detaljer. Helt fantastiskt och nu ska de bara testas. Så imorn blir det 1,1 mils promenad och vi hoppas att solen dyker upp precis som den gjort hela dagen idag.



 Underbara unge


Carolina Viola 

1 kommentar:

AFA Försäkring sa...


Hej!

Jag jobbar med uppsökande kundtjänst för AFA Försäkring och såg att du skriver att du är föräldraledig.

Du kan ha rätt till ersättning från oss under föräldraledigheten om du är privatanställd arbetare på en arbetsplats som har kollektivavtal (och 90% av alla anställda i Sverige täcks av kollektivavtal).

Här kan du läsa mer om vår föräldraförsäkring: http://www.afaforsakring.se/Forsakringar/Forsakring-vid-foraldraledighet-och-graviditet/

Ring oss på 0771-88 00 99 mellan 8-17 på vardagar så kan vi hjälpa dig vidare.
Du kan även kontakta oss via Facebook - https://www.facebook.com/afaforsakring

Vill du veta mer om uppsökande kundtjänst och hur vi hittade dig kan du läsa det här:
www.afaforsakring.se/uppsokande_kundtjanst

Vänliga hälsningar
Zoe
AFA Försäkring