12 mars 2013

Nothing is everything

Jahopp
Var ju hos läkaren idag, men ingenting hittades, fick bara rådet "sluta stressa och ta på dig saker".
Jaha? Det går ju inte ;)
Utöver det så ja vad säger man, jag ligger i sängen på jobbet och ska strax släcka ner. Är rätt trött och känner att mitt mående den senaste veckan inte gjort mig piggare direkt. Men det går nog över det också.

Imorn tänkte jag trotsa kylan och ta en promenad, får se om grannen vill gå med, det är ju alltid trevligt med lite sällskap. Men innan det blir det raka vägen hem och sova lite mer innan jag har dejt i tvättstugan. Det är dags kan vi väl säga.

Och så måste jag komma ihåg att fråga A om hon vill klippa mig innan resan. Och så ska jag ringa några samtal. Och fixa lite hemma. Och komma ihåg att boka hotell till i sommar. Hmm...var det något mer...
Kanske ska ta efter min syster och börja skriva "To do-listor" ;)

Sov gott mina hjärtan!

Inga kommentarer: