07 oktober 2011

Comunication

Sitter och jobbar, skriver så det ryker om fingrarna. Av någon anledning så jobbar jag bättre hemifrån, i tystnaden.
Helgen är nära och jag ser fram mot en lugn skön helg, med lite utflykter och mycket slappande. Tänkte bjuda över mig själv till M under helgen, men det vet hon inte än ;)

Sen ska vi kolla över reklambladet från danmark och se om vi ska ha något inhandlat, fylla på lagret så att säga.
Var in en sväng på nya jobbet under rasten igår. Det kommer bli kanonbra. Träffade även en framtida kollega, men det är ju ett gäng till jag inte träffat än. Det enda som stör mig på nya jobbet är de pippi-gula dörrarna...men det kan jag nog leva med.

Ingen rast ingen ro, nu måste jag fortsätta så jag är klar på riktigt när jag slutar klockan fem. Och så hoppas jag att tabletterna håller migränen som ligger och gror borta.

Hej hopp!

Inga kommentarer: