01 mars 2011

Joooda

Jag lever, det vet ni, men jag har liksom ingen inspiration att skriva. Jag tror det är nåt som går....

Jag sitter hemma idag, med snoret sprängandes och en jobbig hosta. Jag längtar efter våren, jag längtar efter förändring, jag längtar efter att få avsluta och påbörja det nya. Jag längtar.....efter massor. Samtidigt som jag har det bästa här, precis där jag är.

Leon fyllde 2 i helgen, har lite svårt att förstå hur fort det går. Vi kollade ett kronologiskt bildspel på bilder från när han föddes till nu, märklig känsla att den där lilla klutten som tittade ut för 2 år sen, har utvecklats till en bestämd liten herre.
Han har dessutom klättrat ur sin säng i flera dagar nu, så vi är på jakt efter en ny säng åt honom. Får se om det blir en tripp till Ikea i helgen, om vi inte hittar den på blocket.

Det största som händer nu den närmaste månaden...är....äsch det är ju flera saker.
Jag ska skicka ansökan till skolan inför hösten, hoppas att en gammal kärring som jag kan bli antagen ;)
Sen fyller Maria år! Hoppas hon vill fira i år :P
Jag och R firar "halva mitt liv" dvs 15 år...galet!
Sen såklart får vi inte glömma lilla danske som fyller 2år!

Sen är det diverse fester för alla som fyller 25...guuud det var länge sen man själv var där. Sen håller vi på med renovering av vardagsrummet, som förhoppningsvis blir klart de närmaste veckorna. Det som är kvar är väl det roliga, måla, tapetsera, sätta upp lister, fixa bra belysning och inreda....bilder kommer senare...när allt är klart :)

Nu ska jag bädda ner mig i soffan och inte göra nånting alls. Snyta mig tror jag....igen...och igen...och igen....

Inga kommentarer: